| Follow || Dashboard |
♥ live my life ♥
im sorry :')
Saturday 7 July 2012 | 02:33 | 0 Talking ♥
yaaa..manusia tak pernah lari dari kesilapan..semua pernah buat silap kan .begitu jugak aku .tipulah kalau sape yg x pernah buat silap kan .tipulah kalau aku tak penah buat silap .banyak act .kadang2 bila teringat pasal benda yg aku buat tu, rasa mcm nak pegi balek time tu and aku nak perbetulkan balek benda tu .tp,x guna pun..sbb kita x boleh undurkan masa.aku hanya mampu redha dan berserah..aku banyak sakitkan hati org .terutamanya ex2 aku .yaaa,aku x malu pun bgtau yang aku break sbb puncanya semua dari aku :) .now,aku telah lukakan hati org yg betul2 sayang,cintakan aku .tp,apa bole buat .ada pihak yg x bagi kami bersama..mak aku selalu cakap, biar org sakitkan hati kita.jangan kita yang sakitkan hati org tu.sbb,kalau kita yg sakitkan hati dorang..nanti kita akan rasa bersalah sgt2 sbb buat dorang mcm tu .hmmm,betul kata mak aku tu .smpai sekarang aku rasa bersalah dkat ex aku..hope dia maafkan aku..tp aku tahu bukan senang nak maafkan org tu..kena ambek masa yg lama nak maafkan org tu kan .aku faham.tp now,aku nak mula hidup baru ..tanak couple2 dah .dan aku percaya cinta selepas KAWIN :) .mulai sekarang aku tanak sakitkan hati sape2 .bak kata pepatah mak aku, biar org yg sakitkan hati kita,jgn kita sakitkan hati org..nanti terseksa :') .aku pegang kata2 mak aku .lagipun mmg bnyak yg tlah sakitkan hati aku..tipulah kalau kita cakap kita happy bila ade org sakitkan hati kita kan haha.kalau happy tu,maknanya dia hati batu.huhu..tp aku chill je .watlek watpeace .hidup kena teruskan .ramai yg boleh bahagiakan kita.tade bf pun tape.x mati pun .tapi aku akan mati bila MAK aku tade .mak aku lah sumber kekuatan aku .sayang mak dunia akhirat <3 .bnyak sekarang aku tgk,org yg bercouple nie, smpai lupa mak bapak dorang .ya ALLAH ..mesti ade org ckap aku nie bajet baik kan ,yaa aku tahu tu., aku bukannya baik sgt .tp apa salahnye aku bercakap..sbb aku harap benda nie tak terjadi dekat aku .orite,sampai sini je k .nak siap pegi masjid india ..huhu , salam <3

Older PostNewer Post
♥ ME ♥


Welcome To My Blog .. Nur Hidayah Aziz . Eighteen . Taiping - KL . you give respect,you get respect :)
Facebook . Twitter


♥ Part Of My List ♥

♥ ALLAH S.W.T ♥ ♥ NABI MUHAMMAD S.A.W ♥ ♥ MY FAMILY ♥ ♥ MY FRIENDS ♥ ♥ MY BOYFRIEND ♥


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan
Edit By //Me