| Follow || Dashboard |
♥ live my life ♥
hello :)
Saturday 2 June 2012 | 05:15 | 0 Talking ♥
hye hye and hye :) .hmmm,hari ini aku nak kongsi sikit tips2 diet yg aku buat ,hahaha..diet lah sgt -.- .ok,jgn banyak cakap,baca je ..tutup mulut :p .baca dalam hati .ok, bila bangun pagi ,korang jgn pegi mandi terus..korang rest dulu lima sepuluh minit gitu,then korang minum air putih.kalau bangun tido terus pegi minum pun boleh jugak.tp kalau aku,aku rest dulu then baru minum .hehe.then before tido pun kena minum..ehh,tips ke nie?mcm tade kene mngena dgn diet pun .haha..ape2 jela.then,aku breakfast..kdg2 tak bkfast,aku terus makan tengah hari..kalau bkfast aku tak makan tengah hari.ptg baru makan.tak pun malam..haaaaa,bila aku tak lalu nak makan,aku akan makan makanan diet aku.haha..nak tahu apa dia???


taraaaaaaa!!!!! hehehehe..nie lah makanan aku bila aku tak lalu nak makan ataupun diet .haha.senang je buat nie..ramuan die ialah dutch lady chocolate campur coco crunch :p .then, kita kacau2 kan dia hingga sebati.. dan hasilnye jadi lah macam gambar dekat bawah nie ...........



taraaaaaa lagi !!!! haha.. gila -.- .nampak sedap kan?? ..haaa..try lah buat..dijamin halal dan sedap .selamat mencuba . peace :D

Older PostNewer Post
♥ ME ♥


Welcome To My Blog .. Nur Hidayah Aziz . Eighteen . Taiping - KL . you give respect,you get respect :)
Facebook . Twitter


♥ Part Of My List ♥

♥ ALLAH S.W.T ♥ ♥ NABI MUHAMMAD S.A.W ♥ ♥ MY FAMILY ♥ ♥ MY FRIENDS ♥ ♥ MY BOYFRIEND ♥


♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan
Edit By //Me